torsdag 28. januar 2010

Svarte natta.

Det er så deilig stille utenfor.
Nå starter den beste tida i døgnet. Den lille timen ekstra jeg er våken før jeg går og legger meg.
Det er så godt å sitte her og senke skuldrene, og ikke tenke på noe som helst.
Joda, det går an. Hvis jeg lar tankene spinne om noe nytt hele tiden, den ene tanken tar liksom den andre, så dukker det opp mange bilder som ikke har sammenheng med hverandre. Da har jeg ikke tenkt på noe, eller på alt :)

Det er deilig avslappende, og jeg kjenner at kroppen blir klar for søvn.

Det er da det kommer, det lille "plinget", som sier at noen andre også er våken på natta. Og den "noen" vil prate med meg :)

"Hei, hva sier du til en kopp kaffe i lunchen i morgen?"
"Klart, det er lenge siden sist. kl 12?"
"OK, gleder meg"
"Jeg og, natta :)"
"Natta"

MSN er jammen kjekk :)


Tror jeg nyter den svarte natta litt til jeg..

2 kommentarer:

  1. I do not fear the black night...

    Deep purple som sang det, tror jeg.

    SvarSlett
  2. Er iallefall en Purple-sang som heter Black Night, er ikke så stø i teksten :)

    Uansett: sant er det, natta er ei fin tid, både den svarte og den lyse..

    SvarSlett