mandag 9. november 2009

Jeg har så vannvittig lyst...

Så ligger jeg her da, og får ikke sove. Igjen...
Det har vært et tilbakevendende problem siden jeg var ute og reiste, og traff min gamle forelskelse. Det var slett ikke min plan at det skulle bli slik da vi avtalte å møtes. Selv om vi ble enig om å holde kontakten så skulle det være helt uforpliktende... for begge :)


Men nå kan ikke neste tur komme fort nok..
Vi har bare fått muligheten til et par mailer og en kort chat på nett siden sist.

Lurer på om jeg skal sende han en mail, så finner han den når han begynner å jobbe i morgen?
Men klokka er over 3 om natta, virker ikke det litt overivrig??
Skal, skal ikke, skal, skal ikke, skal?
Må jo planlegges litt i forkant, billetter og hotell og sånt. Det er jo bare to uker til jeg skal ut og reise igjen.

Herregud!! Nå må jeg ta meg sammen, jeg kan ikke gå helt av skaftet.
Men har så vannvittig lyst.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar