torsdag 12. november 2009

Forelska - ikke jeg ;)

Ny søvnløs natt :)
Greier ikke sove, bare tenker på neste møte..
Det er nesten så jeg kan kjenne at han stryker fingrene over huden min, selv om han er over 40 mil unna. Det skal bli godt å møte han igjen.

Lurer også på om det er så lurt, vi var enig om at det skulle være helt uforpliktende. Er det egentlig det da når jeg gleder meg sånn, og nesten ikke kan vente?
Tror jeg må spørre han når vi møtes hva han legger i det..

Er redd jeg begynner å bli forelska, og det var ikke planen.
Det kompliserer bare alt.
Hadde tenkt å nyte det hele de gangene vi møtes, og leve som før når vi ikke er sammen. Nå lurer jeg på om det virkelig går an?? Jeg håper det. Og at de følelsene jeg har nå er kommet på grunn av gammel spenning som ikke er utløst? Kanskje de forsvinner etterhvert?

Foreløpig nyter jeg bare:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar