søndag 6. desember 2009

Up & Go

Endelig frisk og rask igjen :)

I dag har jeg til og med vært ute og handla julegaver.

Jula begynner å komme farlig nær, og jeg har gjort INGENTING.

Ikke har jeg bakt, ikke har jeg vaska hus og ikke har jeg hengt opp adventstjerna. Tvert imot, så ser huset ti ganger verre ut nå enn for 14 dager siden, så man kan jo si at det går gale veien.

Mens jeg har ligget syk har jeg sett utallige oppdateringer på Facebook fra folk som har bakt, vaska, pynta og handla julegaver. Og som allikevel har myye igjen å gjøre til jul.



Men, jeg har bestemt at litt rydding og en vanlig fredagsvask er nok.

Julekaker spiser jeg ikke, så hvis jeg handler inn et par sorter småkaker så er det nok til de som dukker opp på besøk i jula.
Og så er jeg heldigvis så bortskjemt at min mor kommer med hjemmelaget kjøttrull til meg hvert år.



Så da har jeg regnet ut at jeg trenger 1 dag med juleforberedelser i huset, og en dag til handling :) Tidsskjemaet er satt opp, og neste helg er satt av. Fredag handler jeg alt, og lørdag fikser jeg huset. Hehe, lørdag kveld når jeg koser meg med et glass rødvin i et julepynta hus skal jeg skrive på Facebook "ferdig med julestria, nå er alt gjort" tipper det er noen som blir misunnelig da :)

2 kommentarer:

  1. Vi fpr det til vi andre også 7.

    SvarSlett
  2. ja, det gjør dere nok.
    og planen min gikk rett i dass :)
    men det var en god plan synes nå jeg ;)

    SvarSlett