torsdag 22. oktober 2009

Jeg er jammen heldig

Nå har jeg vært syk og hjemme fra jobb i flere dager.
Men begynner å komme meg på føttene nå, og har bare lyst å dra på jobb. Mye å gjøre der, og så trives jeg så vanvittig godt med jobben min!!
"Alt" er som det skal være:trivelige kollegaer, godt samarbeid, varierte arbeidsoppgaver (ingen dager er like) ikke minst en fantastisk flott sjef :) Det kan være hektisk i perioder med overtid og mye jobbing, men jeg trives allikevel :)

Mange av mine facebookvenner legger ut som status på søndag "huff nå er helga over" "ønsker det var fredag igjen" o.l.
Jeg synes synd på de....

Jeg har ennå over 20 år igjen å jobbe, tenk hvis jeg skulle mistrives!!
Da ville jeg kanskje gå av med pensjon når eg er 62, og alt jeg hadde å tenke tilbake på fra arbeidslivet var at jeg ønsket at det skulle bli helg.
Det jeg kommer til å se tilbake på er gode kollegaer, at jeg har utviklet meg og lært mye og at jobben jeg har gjort er meningsfull og blir satt pris på.

Jeg er jammen heldig

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar