torsdag 22. oktober 2009

Den nye TV'en

Jeg har opprettet profil både på Facebook og TWITTER.


TWITTER er jeg innom av og til, har ikke lagt til så mange der, og har ikke helt kommet i gang.

På Facebook derimot er jeg innom hver dag, har liksom blitt en vane å gå innom på ettermiddagene og se på nyhetsoppdateringene, ta noen quizer og chatte litt med venner.

Internett har liksom blitt den nye TV'en for meg.


Chaten kan jo være et kapittel for seg :) Her snakker jeg med datteren min som bor langt unna, vi har venninnechat et par ganger i uka dersom vi ikke rekker en kaffetår i lunchpausen, og jeg FLØRTER :)

For et par år siden hadde jeg ikke trodd at jeg skulle sitte på kveldene og flørte på nett, men det gjør jeg! Ja ikke hver kveld da, ikke hver uke heller, men sånn av og til når hverdagen blir litt grå. Jeg har et par ungdomsforelskelser som venner, vi har ikke noen kontakt ellers, men vi chatter litt på FB og koser oss med en flørt i ny og ne.

Det holder for meg. Det som har vært eller ikke ble noe av, er i fortiden. Og fortiden nytter det som kjent ikke å forsøke å endre :) Så da kan det være ok å flørte med en nettvenn, som en gang var noe litt mer. Før inernett kom...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar