onsdag 30. juni 2010

Vi hakke tid for vi må finne skjegget

Nå er jeg snart ferdig med pakking og vasking av leiligheten. Her har jeg bodd i fem år, og har mange gode minner herfra, så det er med en rar følelse i magen at jeg skal gå i gang med siste vaskeøkten i morgen. Fredag flytter det inn noen andre som skal bo her, i min leilighet...

Jeg har ikke pakket og vasket helt alene, men alle de som sa "bare ring når du skal pakke/vaske" har uteblitt. Det passet ikke. Neinei, det er vel sånn det er...
Men her i begynnelsen av uka dukket en venninne opp med kaffe på termos, og esker til å pakke i.
Uten å spørre om jeg trengte hjelp :) Go-jenta!
Hun burde egentlig ta det med ro, for hun har vært syk en stund. Men som hun sa "jeg pakker de lette tingene og tar pause når jeg vil"  Godt å ha slike venner :)

I morgen går flyttelasset avgårde, og jeg med, gleder meg.  ...tror jeg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar